Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13e

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

13 Januari 2006 | Zweden, Södertälje

Lekker is dat.
Ik was er deze week achter gekomen dat ik bijzonder krap in mijn tijd kom te zitten als ik voor mijn vertrek (14 februari) alles af wil hebben, en dat is toch wel een beetje wat mijn richtlijn is. Vanochtend, vrijdag de dertiende, wilde ik dus weer hard aan de slag, zeker omdat ik gisteren (alweer) een kleine fout in mijn modellen had ontdekt waardoor ik wat simulaties en analyzes opnieuw moest gaan bekijken. Toen ik wilde beginnen bleek echter dat ik van de server was afgekickt. Ik kan mijn bestaande modellen nu nog wel runnen, maar ik kan de modellen niet bekijken, aanpassen of nieuwe modellen schrijven en ik kan ook de resultaten niet bekijken (toch wel een essentieel onderdeel dacht ik zo). Als het goed is (maar dat weet je natuurlijk nooit) is de helpdesk nu met spoed aan het werk om mij weer toegang te verstrekken, ik hoop nu alleen heel hard dat daarmee alles geregeld is en dat ze niet meteen ook maar al mijn bestanden gedelete hebben. Ondertussen ga ik maar wat aan mijn verslag schrijven.
Ik hoop dat jullie allemaal meer succes hebben vandaag.

-enige tijd later-

Het is toch weer allemaal goed gekomen. Ik heb weer toegang, mijn files zijn er nog en ik ben tijdens het lezen van artikelen ook nog op ideeën gebracht.

• 16 Januari 2006 - 17:10

Chantal:

Mooi dat het weer goed gekomen is! Ik hoop dat het je lukt alles af te krijgen, maar dat komt vast allemaal goed.

liefs