Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13e

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

13 Januari 2006 | Zweden, Södertälje

Lekker is dat.
Ik was er deze week achter gekomen dat ik bijzonder krap in mijn tijd kom te zitten als ik voor mijn vertrek (14 februari) alles af wil hebben, en dat is toch wel een beetje wat mijn richtlijn is. Vanochtend, vrijdag de dertiende, wilde ik dus weer hard aan de slag, zeker omdat ik gisteren (alweer) een kleine fout in mijn modellen had ontdekt waardoor ik wat simulaties en analyzes opnieuw moest gaan bekijken. Toen ik wilde beginnen bleek echter dat ik van de server was afgekickt. Ik kan mijn bestaande modellen nu nog wel runnen, maar ik kan de modellen niet bekijken, aanpassen of nieuwe modellen schrijven en ik kan ook de resultaten niet bekijken (toch wel een essentieel onderdeel dacht ik zo). Als het goed is (maar dat weet je natuurlijk nooit) is de helpdesk nu met spoed aan het werk om mij weer toegang te verstrekken, ik hoop nu alleen heel hard dat daarmee alles geregeld is en dat ze niet meteen ook maar al mijn bestanden gedelete hebben. Ondertussen ga ik maar wat aan mijn verslag schrijven.
Ik hoop dat jullie allemaal meer succes hebben vandaag.

-enige tijd later-

Het is toch weer allemaal goed gekomen. Ik heb weer toegang, mijn files zijn er nog en ik ben tijdens het lezen van artikelen ook nog op ideeën gebracht.

  • 16 Januari 2006 - 17:10

    Chantal:

    Mooi dat het weer goed gekomen is! Ik hoop dat het je lukt alles af te krijgen, maar dat komt vast allemaal goed.

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 50541

Voorgaande reizen:

17 September 2021 - 30 September 2021

Azoren

09 September 2018 - 02 Oktober 2018

Cape Town to Victoria Waterfalls

07 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Iceland

10 Oktober 2016 - 24 November 2016

Sri Lanka

26 Oktober 2015 - 11 November 2015

Costa Rica

12 Oktober 2013 - 04 November 2013

Kenya and Tanzania

21 April 2012 - 08 Mei 2012

South Africa Vacation

02 Februari 2011 - 24 Mei 2011

"Sabatical at Cincinnati's Childrens Hospital

17 Augustus 2005 - 14 Februari 2006

Master stage Astra Zeneca

Landen bezocht: