huisgenote - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu huisgenote - Reisverslag uit Södertälje, Zweden van Elke Krekels - WaarBenJij.nu

huisgenote

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

02 September 2005 | Zweden, Södertälje

Sinds afgelopen woensdag heb ik eindelijk een huisgenote. Toen ik maandag thuis kwam vond ik spullen in de koelkast die niet van mij waren en een tas in een van de kamers, maar de persoon die daarbij hoort heb ik nu (vrijdag) nog steeds niet gezien. Misschien komt ze dit weekend.
Het nieuwe meisje is wel aardig. Ze is nogal druk en qua karakter iets anders dan ik, maar wel ok. Het was wel grappig, ze had een koffer bij zich dat zo groot was als de mijne... en dat waren alleen de schoenen! Maar zoals ik zei verder wel ok. Haar ouders hadden geholpen met verhuizen en daarna zijn we met zijn allen wat gaan eten. Vanavond zijn we ook met zijn tweeen en Sandra en Tjerk wat gaan eten en drinken en nu gebruik ik haar laptop om via de onbeveiligde draadloze verbinding van de buren wat te internetten. Catarina (want zo heet ze, maar ik denk dat dat wel te raden viel) heeft ook een auto en ik mag mee met boodschappen doen, wat wel handig is dan hoef ik niet met de bus en met zware tassen de berg hier op. Verder zijn er al een hele boel dingen geweest waarvan ze zei dat we dat ook eens moesten gaan doen, dus als dat ook allemaal echt gaat gebeuren hoef ik me niet te vervelen hier.

  • 03 September 2005 - 05:02

    Papa:

    Ik heb het gevoel, dat je het in Zweden al aardig naar je zin hebt.

  • 03 September 2005 - 19:48

    Dennis En Saskia En De Dieren:

    hej mop,

    was gezellig zo ff op de msn, veel plezier en succes! zet em op!

    we lezen met je mee,
    sas dennis boinky spirit nova en bliksem

    nova.bliksem@gmail.com

  • 05 September 2005 - 08:58

    Hester:

    Volgens mij begint zweden al wel een beetje te wennen. Ik hoop dat je Martin niet te erg mist nu. Jou kennende ga je het vast naar je zin krijgen.

    Ben benieuwd naar je volgende belevenissen en Elke acties

    Hester

  • 05 September 2005 - 12:29

    Tamara:

    He elke, klinkt allemaal eigenlijk wel erg goed daar in zweden! Ben benieuwd wat je allemaal gaat uitspoken daar maar dat horen we vast wel...

  • 06 September 2005 - 08:07

    Elke:

    Ondertussen is ook de tweede en dus laatste huisgenoten gearriveerd, johanna. Zij is ook Zweeds, maar ik moet zeggen dat ik het verstaan en spreken nog niet echt onder de knie begin te krijgen, maar het is dan ook veel te verleidelijk om alles in Engelska te doen. Ik denk dat ik met Johanna iets meer gemeen heb dan Catharine, maar het zal wel gezellig worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 50498

Voorgaande reizen:

17 September 2021 - 30 September 2021

Azoren

09 September 2018 - 02 Oktober 2018

Cape Town to Victoria Waterfalls

07 Augustus 2017 - 18 Augustus 2017

Iceland

10 Oktober 2016 - 24 November 2016

Sri Lanka

26 Oktober 2015 - 11 November 2015

Costa Rica

12 Oktober 2013 - 04 November 2013

Kenya and Tanzania

21 April 2012 - 08 Mei 2012

South Africa Vacation

02 Februari 2011 - 24 Mei 2011

"Sabatical at Cincinnati's Childrens Hospital

17 Augustus 2005 - 14 Februari 2006

Master stage Astra Zeneca

Landen bezocht: